Pyssel i barnkammaren.

image26
Foto: Caroline

image27
Foto: Caroline

                           Köpte gardiner på Hemtex förra helgen och fick för 
                                    mig att sätta upp dom i  Emils rum igår.
                                Nöjde mig inte med det utan var tvungen att
                                                 byta tyg på lampskärmen. 
                          Hade inget tyg och som vanligt när jag får för mig nått
                                                ska det hända på stubinen,
                         så jag tog en filt som jag köpte till Emil när han var liten, 
                           klippte sönder den och vips så blev det en fin lampa.
                            Vit bakgrundmen gröna och gula  små elefanter på.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du är duktig på att få till det. Lampan blev jättefin. Kram mamma....

2007-08-17 @ 13:13:40
Postat av: Niina

SNYGGT!!!
Tänk om jag oxå kunde vara lite händigare med symaskinen.

2007-08-17 @ 20:37:16
URL: http://roadrunner.blogg.se
Postat av: Weronica

Blev ju superfint! Vad duktig du är =D

2007-08-20 @ 20:43:53
URL: http://www.werali.se
Postat av: Carolina

Hej!



Stötte på din sida när jag var ute och letade efter hur man klär om en lampskärm! Måste bara fråga när din var så fin som du gjorde, hur gjorde du? Klistrade du fast den efter att ha sytt den helt färdig? Jag har en som jag ska klä om till min pojke, men tänkte behålla tyget under för att det är en taklampa som är ny med plastad insida.



//Carolina

2012-04-22 @ 07:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0