2:a advent

Idag är det andra advent och vi har massor med snö.
Synd att Emil är lite snorig för annars hade vi kunnat vara ute mer.
Jag vill inte att han blir sämre för till veckan ska ju han vara
stjärngosse  på dagis.
Vi får vara inne och se på film och leka helt enkelt.


Se så mycke snö....



Nästan som ett julkort.



Igår innan vi skulle baka klippte jag Emil för andra gången.
Han blir så vuxen när manklipper kort.
Innan var topparna jätteslitna.
Dom spretade åt allahåll. Kluvna toppar som det heter.





KRAM




Kommentarer
Postat av: marie

mycket snö.....dela med dej emil....



hoppas att förkylningen blir bättre, så du får vara med på din första lucia på dagis =)



kram från moster

2008-12-07 @ 11:37:43
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Niina

Så stilig Emil är ny snaggad, imorgon Är det Mios tur han ska till frisören då. Hoppas att Emil kryar på sig så ni kan vara ute och leka mer, fast det ska ju töa i veckan har jag hört :-(

2008-12-07 @ 18:14:01
URL: http://roadrunner.blogg.se/
Postat av: Fam Röhr i Karlstad

Emil,

Vad gjorde du av ditt hår? Jag kan behöva det till min nya toupè och det har ingen betydelse om det är ljust för jag kan ju vara punkare ett tag bara man får full täckning så att man kan ta in alla kanalerna.Det var fina vinterbilder som du och mamma har varit ute och tagit och då kan det vara skönt att bara sätta sig ner i soffan med en smörgås och bara slappa. Ha det bra vi hörs

2008-12-08 @ 17:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0