På väg till Amerika

Emil har packat en större väska denna gång.
Han ska till Ann Y i Amerika. Hihihihi

Jobbigt detta att kånka och bära på den.
Hoppas AnnY möter upp i Amerika och hjälper mig bära.

image430

Kanske inte Ann Y har allt som jag behöver så jag får ta två väskor istället.
Puh, vad jobbigt med två också.

Få se nu..... Hm...... Har jag allt med mig tro????

image431


Nej, jag får nog gå in på mitt rum och gå över alla leksaker igen.
Detta blir nog inte lätt. Slit och släp.
image432


Kommentarer
Postat av: Mona&Ove Röhr

AnnY har gjort sig redo att ta emot dig i Amerika
men du möst ring först så en vet varu är.
Höppes att du int glömt nattamaten å bullera anners så ha je nok allt

2008-02-24 @ 19:01:43
Postat av: Niina

Naaw så gooo :-)

2008-02-24 @ 19:20:18
URL: http://roadrunner.blogg.se
Postat av: Weronica

*hihi* Gosegubben =)

Kraaaaaaaaaaam

2008-02-24 @ 20:43:07
URL: http://www.werali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0