Jag blir så glad

Ni anar inte vad glad jag blir när Emil gör sådana framsteg så fort.
Tittapå bilderna och njut bara för det gör jag.
Han går!!!!  han går!!!!!!

Hjälmen har jag satt på för säkerhets skull.
Skulle kunna tänka mig att det gör ont att slå i shunten när den
 nyss är insatt.

Imorrn bär det av till stan för att ta bort stygnen.
Vi ska vara på dagvåden klockan 11.30.
Tänkte även gå och kolla på lindex efter moccasiner åt honom.
Efter det ska vi till syrran och hälsa på.
Jag tror hon vill se Emil i ett så piggt tillstånd för alltid när vi varit dit
har han varit sjuk eller trött men denna gång tror jag det ska gå bra.

Åh nej nu har han lärt sig att ta av sig hjälmen. Måste kila.
KRAM på er.

image356

image357

image358


Kommentarer
Postat av: kicki

Vad Emil gör framsteg varje dag, jag är så himla glad för er skull, känner er inte ens men har följt Emils sjukdomsförlopp genom Gunillas blogg och Emils blogg så klart. Lycka till imorgon då ni skall ta stygn...krama om den lille från
Kicki i Molkom

2008-01-14 @ 15:07:11
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: marie

åh, vilka fina bilder av dej emil,härligt att börjar gå så fort efter operationen, längtar till imorgon
när jag träffar dej emil.
kram.

2008-01-14 @ 16:34:13
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Moster Karin

Skönt att se Emils framsteg. Vilken tur att det gick tillbaka så snabbt. Du är en superkämpe Emil. Lycka till i Karlstad. Hoppas det är lungt för dig sen. Många kramar från oss.

2008-01-14 @ 18:00:05
Postat av: marie

gåtan är bordet, hehe

när jag hittade prinsbilden, han har pruttat.
på sista bilden, håller han för näsan, et luktar.

2008-01-14 @ 18:16:10
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Niina

Hehe Emil du lär dig snabbt och om man lär sig snabbt då lär man sig även bus snabbt, hihi din mamma och pappa har nu att göra ett tag framöver. Det är gôtt de ;-)
Fast låt hjälmen sitta på tycker jag.
Kram på dig och ha en bra dag i Karlstad imorgon så kanske vi syns på onsdag.

2008-01-14 @ 18:46:06
URL: http://roadrunner.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Vad skönt att han piggnade på sig så snabbt.

Ha det bra / Anna-Carin

2008-01-14 @ 18:54:29
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Peter och Linnea

Hej på er!
Roligt och se att Emil mår bra efter operationen. Det är roligt att kunna följa Emil och hans framsteg på bloggen! =) Hoppas att resten av familjen mår bra! Ha´de bra! Mvh Peter och Linnea

2008-01-14 @ 19:46:25
Postat av: Weronica

*fniss* Blir lite full i skratt för Emil och Alvin har haft likadana kläder på sig idag. Samma body och strumpor, fast Alvin hade andra jeans =)

Skönt att han är uppe och går igen!

Kraaaam

2008-01-14 @ 19:52:55
URL: http://www.werali.se
Postat av: Mona

Oj Oj vilken underbar kille du är Emil. Tänk vad du kämpar på, och vilken balans du har fått.
Kramar

2008-01-15 @ 16:58:16
Postat av: Kusin Anna

Vad skönt att allt fortfarande går bra! Ha en trevlig dag i Karlstad!

2008-01-15 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0