Baka kaka till far

Idag har jag slängt ihop tre sorters muffins.
Två när Emil sov och en när han vaknade.
Chokladmuffinsen som Emil hjälpte till med var till far.
Urban älskar dessa muffins eftersom dom blir som kladdkaka inuti.



Mamma hade i ingredienserna och jag vispar.
Här vispas det ägg och socker vill jag lova.



Så här blev dom.
Pappas älsklingsmuffins.
Han blev jätteglad.



Under tiden som muffinsen var i ugnen kom morbror och tog med
Emil på en liten åktur inne på gården.

Cadillac -58



Jag körde och han satt brevid.
Gissa om han kännde sig säker.







Ha en bra kväll.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Werali

Så duktig du är Emil som bakar till pappa!



Coolt att åka raggarbil =)



Kraaaaaaaam

2008-07-07 @ 19:50:55
URL: http://www.werali.se
Postat av: Mona

Va sugen jag blev på dina muffins det vattnar sig i munnen.Snygg chaufför bakom ratten undrar vem det är? Men det finns ju bara en snygging I Rådom eller hur Emil!

Kram

2008-07-07 @ 21:44:07
Postat av: Nickan

Cadillac och muffins! Kan det bli bättre! Du passar verkligen bakom ratten på en jänkare!//Annika

2008-07-08 @ 14:54:52
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Karin i Munkfors

Jag vill gärna ha både muffins och Cadillack. Nu blev jag avundsjuk. Kramar.

2008-07-08 @ 17:56:37
Postat av: Hanna

Är det eran bil ? Puss och kram/ Hanna <3

2008-07-08 @ 18:56:38
Postat av: Caroline och Emil

Svar till Hanna.



Nej Hanna, Andreas har lånat bilen av en kompis.

Hoppas allt är bra med dig.

Kom förbi nån dag.

KRAM

2008-07-09 @ 12:03:39
URL: http://emilsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0