Vi har fått tid.

Äntligen har vi fått en tid för röntgen.
Jag sa ju att det kommer bli fart på
 Karlstad när Uppsala lägger sig i.
Tiden är 29 juli klockan 13,30,  JIPPIE!!!
Jag jobbar då tyvärr och kan inte följa med.
Det känns hemskt för jag har alltid varit med.
Jag jobbar från 6 på morgonen till ca halv 8 på kvällen,
i 6 dagar så under den tiden kommer inte jag
 få träffa Emil i vaket tillstånd.
Hemskt att inte kunna vara med när han ska till sjukhuset.
Den dagen kommer bli tung för mig OCH Emil känns det som.
Jag sviker honom känns det som.
Jag kommer bara tänka på hur dom plågar honom och vilken
rädd blick han kommer ha.
Jag vet det för det har han alltid när han ska undersökas på det viset.
Urban är ju med men jag vill också vara det.
Han har iallafall fått en tid och det är ju bra.

Må så gott.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Karin i Munkfors

Grattis att du lyckades. Hoppas dom får sig ett påpekande från Uppsala. Synd att du jobbar, men bra att Emil kommer iväg. Pappa är ju med så det går säkert bra. Kramar.

2008-07-25 @ 11:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0