Sjukdom

Imorse vaknade jag av att telefonen ringde.
Klockan var halv tio.
Emil hade inte väckt mig som han brukar och han låg och sov så gott brevid mig.
Jag brukar annars vakna men natten har varit så jobbig.
Gallanfall på gallanfall fast jag är opererad.
Jag satt med spyhinken.
Vi sov så gott imorse.
När jag väckte Emil vid tio var han brännhet.
Han hade feber.
Sjuka båda två så det var väl därför vi sov så gott.
Nu vid ett tiden är vi på benen och påklädda iallafall.
Emil ligger i soffan och kollar på barnpogram.




Nu hoppas jag bara att Emil blir frisk tills på torsdag.
Vi hade tänkt sticka iväg på en liten semester tripp.
Eskilstuna parken zoo under midsommar.
Håll tummarna för oss.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0