Uppsala till veckan

Till veckan bär det antagligen av till Uppsala för oss.
Läkaren i Karlstad har ringt angående
röntgen Emil gjorde för ett antal veckor sedan.
Uppsalaläkarna hade ringt till honom
och ville att vi skulle komma dit.
Dom ska ställa om shunten så det dränerar mer vätska.
Dom hade sett bilderna från röntgen och tyckte att det skulle justeras lite.
Nu väntar jag bara på att Uppsala ska ringa så vi vet när var och hur.
Det blir säkert till veckan för man kan ju inte vänta hur länge som helst med det.
Det är inget svårt att göra säger dom iallafall.
Vad vi vet om så går det fort att göra det.
Dom sätter en liten dosa på hans huvud och knappar in lite siffror.
Sedan är det klart.
Det är magnet i Emils shunt och magnet i dosan så det
ställer om det direkt.
Vilka grejer det finns egentligen.

Hoppas dom nöjer sig med det så det inte blir nått annat.


image482

image483

image484





Kommentarer
Postat av: Werali

Hoppas det går bra och att det inte blir något annat. Tur det finns såna bra grejer nu för tiden!

Fina bilder på sötisen =)

Kraaaaaam

2008-03-28 @ 11:27:09
URL: http://www.werali.se
Postat av: marie

var detta ni visste om, att ni ska åka och ställa om,eller
kom det som en överaskning...???
detta grejar de...det är så mycket de kan nu förtiden.

krama emil från moster

2008-03-28 @ 16:52:01
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Karin

Tur att det finns bra grejer, så att de inte behöver göra något ingepp. Det räcker gott och väl det som varit. Lycka till. Kramar

2008-03-28 @ 16:59:38
Postat av: Doris

Lycka till med inställningen av shunten..Min son har en likadan shunt..
Kram
Doris

2008-03-29 @ 16:28:45
Postat av: Mona

Mamma o Pappa så stor snögubbe skall jag göra,ä det finns inte snö här. Jag får ta min traktor och hämta lite.Emil det bra att Uppsala kollar detta
du fixar detta.
Kram till dig och mamma o pappa

2008-03-29 @ 18:33:34
Postat av: ove

Jag kan väl börja med en liten traktor så att farmor får hem sin ved när farfars traktor är trasig och min stora kompis ligger och sover i K-D

2008-04-03 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0