En lördag på Åsen

Igår gjorde vi så mycket aktiviteter.
Ni ska få se lite bilder från gårdagen.
Det blev allt från cykling, badning, shoppa, fika, leka m.m
plus att han sov middag i 3 timmar och det har aldrig hänt förut.
Vi har även hunnit med att måla lite och kammat av Wilma
en skottkärra med lösa hår. Lika mycket ska vi kamma av idag.


Emil har bråttom. Kolla in hans nya sandaler.




Gillar fotbollen.




Fika på verandan som mamma har ställt iordning.
Pappa snickrade en bänk också.






Badat för första gången utomhus i år.







Fick inte bada mer, satte sig och surade på morsan




Sedan bar det av runt Velen på cykel.



Ha en bra dag alla goa läsare.
KRAM






Kommentarer
Postat av: marie

wow, vad ni har legat i.....vad skönt med ett premiärbad, kan behövas när det har varit så varmt...

2008-05-11 @ 20:06:01
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Ove

Jag undrar om jag har haft för mycket bus med morsan idag eftersom hon vill att jag ska sätta på

mig Wilmas hundband till löplinan.

Det är nog bättre att försöka att fånga henne istället.

Stå på dig din Gosse säger din stora kompis från Karlstad

2008-05-11 @ 20:08:13
Postat av: Niina

Ni ser ut att ha haft en riktig toppen dag, kram

2008-05-12 @ 13:23:06
Postat av: Deje

Vad bra Emil att vi kan gå in på Din gamla blogg

kunde ej den nya och så bra att Du kan snickra,

det är mycket som skall göras i vårat hus.

Stora kramar till Er alla tre

Ulla o Sven

2008-05-14 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0