Veligt värre

Här velar vi vill jag lova.
Nu är vi tillbaks på den gammla bloggen igen.
Anledningenär att alla fina kommenater inte följde med till den andra bloggen.
Vi vill ju inte gå miste av dom.
Hoppas ni inte är lika velig som jag efter det här.
Här kommer lite bilder för det förstår jag väl att ni längtat efter.
Ni får gärna lämna en kommentar så jag vet om ni förstått det hela och
att ni är med i våra gammla fotspår.
Nu drar vi igång igen........


Dessa bilder tog vi för nån vecka sedan en varm vårdag.

image501


Denna bild tyckte jag bara blev fin. Konstigt sken liksom. ( utan fotoshop )
Emil håller för näsan.

image502

Här mamma får du en näve sten.´

Ha en bra dag önskar piraten Emil.

image503


Kommentarer
Postat av: marie

nackdelen med att byta blogg, är ju att kommentarerna från den gamla inte följer med, det vill man ju inte att det försvinner.....
vilken djurpark, ska ni på....det kanske blir eskilstunas djurpark, de har karuseller där med, det hade de när vi var där med andreas.
fantomenlandet hade de åxå...
vi ska ju upp till er med.....nu blir det mycke ;)

ha dä

2008-05-05 @ 12:08:00
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Werali

Vad bra att du fortsätter skriva här för jag kunde inte kommentera i nya bloggen...

Härliga vårbilder på Emil!

Kraaaaaaaam

2008-05-05 @ 16:09:11
URL: http://www.werali.se
Postat av: Mona

Roligt att få se lite bilder på dig igen.Vilka muskler du har fått, det syns när du har kortärmat.
Jag blir jättesugen på dig Emil.
Många kramar

2008-05-05 @ 18:14:45
Postat av: Ove

Varje gång som jag ska ut och leka så är det alltid någon som inte kan hålla tätt.

Är det du denna gången mamma? Jag tyckte att jag hörde det på smällen men att de skulle lukta så illa hade jag ingen aning om.

2008-05-10 @ 12:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0