Trolldeg

Igår gjorde jag en trolldeg till Emil.
Jag hade i lite grön karamellfärg för att få den att se roligare ut.





Torr om händerna blir man.


Under helgen har vi fotat Emil för julkort.
Det blev jättebra kort och vi är helnöjda.
Dessa vingar sydde jag och jag kan avslöja att dom är med i julkortet.
Mer säger jag inte.




Nu snart ska viäta och sedan åka till tandläkaren.
Emil ska till tandhygienist och jag lovar
att Emil kommer bita fingrarna av henne.
Han tål inte att ha nått i munnen förän han måste bita hårt.
Vi får se om kameran blir med.
KRAM



Kommentarer
Postat av: Mona

Emil jag undrar vad du tänker att baka, kan det bli en trollkaka.Det skall du bjuda dina gäster på när dom kommer till jul. Ha Ha Ha undrar deras min.

Kram

2008-11-26 @ 17:55:55
Postat av: Gunilla

Åh så kul med trolldeg....Hoppas du inte smakade på den....den smakar nog blä...kram på dej....

2008-11-27 @ 17:31:49
URL: http://ganilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0