Halloweenkalas.

Imorgon klockan sju ska Emil ha kalas med spöktema.
I köket har vi börjat dekorera med spindlar,skalbaggar, spindelväv m.m
Det som fattas är apelsinlyktor på bordet, spökbakverk och bålen med maskar.
Pumpan på trappen får man ju heller inte glömma.

Här bjuder vi på "läskiga" bilder.
BUUUUUUUU på er.







Under denna Halloween helg får vi ju heller inte glömma
alla helgons helg heller och tänka på alla våra nära och
kära som tragiskt har gått bort från oss.
Mina tankar går till två och det är min lillasyster som hastigt och
tragiskt gick bort i en trafikolycka 9 november 1996.
Den andra är min lillebror som dog som nyfödd.

Jag tänker på er Christine och Christoffer varje dag.
Älskar er.


Christine:





Imorgon tänder vi ljus för er på era gravar.


Ha en bra alla helgons helg.
KRAM

Kommentarer
Postat av: marie

hej emil, hoppas att spökpartyt blev jättekul.



moster

2008-11-03 @ 07:43:00
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0