Lite uppdatering

Oj vad tiden går.
Emil har börjat på ett jättebra dagis,
jag letar jobb och snart är det jul....
eller, nja snart och snart men det slänger iväg fort iallafall.
Emil skulle ju ha varit på magnetkamera i
Uppsala 6 veckor efter vi kommit hem.
Nu har det gått 8 veckor och vi har inget hört från dom så
ikväll ska jag sätta mig i lugn och ro
och skriva ett mail till hans läkare där.

Emils dagis som sagt  är jättebra.
Bra personal, bra kompisar.....
ja det kan helt enkelt inte bli bättre.
Emil bryr sig inte om hur jag lämnar
honom och när vi ska hem blir han arg.

Imorogn på dagiset ska jag med på samlingen och
berätta för alla barnen om Emils shunt och att
dom måste vara försiktiga med honom.
Personalen och jag får väl hjälpas åt och vi ska visa
bilder så dom förstår mer vad detta innebärför Emil.
Jag tycker det var bra av personalen att fråga mig om detta för
jag tror det biter mer om föräldern berättar.

Här kommer det bilder på Emil när han
väntar på att maten ska bli klar:





Go och glad.


Kommentarer
Postat av: marie

här kom svaren jag frågade....vad snabb du är syrran =)



att han blir arg, när du hämtar honom låter jättebra i mina öron........

så har amanda och robert varit på dagis med, de har för roligt på dagis.

2008-10-21 @ 17:10:28
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Karin i Munkfors

Kul att Emil trivs så bra på dagis. Då är det genast lättare, när man ska jobba. Hoppas att du får tag på något snart. Kram

2008-10-22 @ 18:10:12
Postat av: Mona

Hejsan Emil!

Va roligt att du trivs så bra på dagis och att dina kamrater är snälla mot dig.

Jag bara säger du är killen som har glimten i ögat.

Massor med kramar o hälsa till din mor o far



2008-10-25 @ 11:07:23
Postat av: Gunilla

Va kul att det går så bra på dagis. Där finns förstås mycket kul att göra....kram på dej...

2008-10-25 @ 21:07:48
URL: http://ganilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0