Sjuk igen

Nu är Emil förkyld igen och mig har det också börjat ta om.
5:e gången på 2 månader. Skit.
Varför ska det ta om hela tiden.
Vi hinner inte vara fullt friska länge.
Alla säger att det beror på att Emil har börjat på
dagis men det tror jag inte så mycket på.
Han började ju på dagis för två veckor sedan och
 vi har varit sjuka sedan två månader tillbaka.
Jag tror jag ska ringa om en tid på vårdcentralen och höra om
dom kan ta prover på oss ifall vi behöver antibiotika.
Vi kanske har infektion i kroppen som gör
att det bara tar om och vi inte får vara friska.
Hoppas snart på en förbättring.

Gammla bilder på Emil när han var bebis.






Ha en bra söndag och ni har väl inte glömmt ställa tillbaka klockan en timme.
Ikväll blir det mörkare fortare.
KRAM

Kommentarer
Postat av: marie

ja, jag tycker att ni går och testar er nu....så ni inte går med bakterier....



hoppas att det är bra med er annars, har ni hört något från uppsala??

2008-10-26 @ 20:10:42
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0