Badat

Idag har vi varit till badhuset med Niina och Mio.
Emil har både fått kallsupar, hoppat från kanten m.m
Lite bilder bjuder vi på.


Först slåss vi om choklad och tar av
varandra inne i omklädningsrummet.



Sedan är armpuffarna på och vi ska bada.
Jättekul.
Mio till vänster och Emil till höger.




Emil.




Emil sitter i trappen till barn bassängen.




Två baddare.



Mamma titta på vad jag kan själv!!




Tack Niina och Mio för att vi fick ha sällskap med er i bassängen.
Detta får vi göra om.
KRAM


Kommentarer
Postat av: Deje

Detta var väl roligt Emil och så duktiga Ni var

både Du och Mio.

Nu skall jag baka skrädmjölsdrömmar, kommer Du får Du smaka.

Kramar från Ulla

2008-09-19 @ 11:48:53
Postat av: Gunilla

Oj va kul både du och Mio har, ni blir nog riktiga storsimmare båda två....kram från mor-mor....

2008-09-19 @ 13:01:19
URL: http://ganilla.blogg.se/
Postat av: Fam Röhr i Karlstad

Emil,

Det ser ut som om jag (lilla Ove) också kan få plats där du badar för då kan jag hjälpa dig så att du inte dricker upp allt vatten i bassängen.



Vi hörs, din lilla kompis i Karlstad

2008-09-19 @ 19:24:51
Postat av: marie

vad kul ni har grabbar, men var är era mammor....badade dom inte ???

2008-09-20 @ 10:11:20
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0