Emils blivande rum

Håll i er nu!!!!!!!!!
Idag ska jag visa Emils blivande rum :)
Det är två smårum som ligger brevid varandra.
Vi ska riva väggen mellan dem så han får ett större rum, det
innebär att han kommer få ett lite större rum än det han har idag.
Vi har börjat riva bort heltäckningmattorna och masonitskivorna så
det fina trägolvet kommit fram.
Ikväll hoppas jag Urban river väggen för jag är sååå spänd
på hur stort och öppet rummet blir.

Här kommer först det ena "gröna" rummet





och här kommer det andra "oranga" rummet





Dörren till det gröna rummet ska byggas igen.

Jag tror detta kommer bli bra i slutändan.
Tro mig eller ej....jag ser framför mig vad ljust och lantligt det kommer bli =)


Ha en bra dag.






Kommentarer
Postat av: marie

jättefint kommer det att bli.

men emil säg till mamma och pappa att moster ska ha ett rum åxå =)

2009-05-06 @ 22:00:20
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Fam Röhr i Karlstad

Det kommer at bli jätte fint till lille gubben detta bara pappa får fram sin stora stekpanna som han snickrar med.Jag hörde at det gick jätte bra hos fabror doktorn. Och det är vi jätteglada för i

K-D.

Höll reda på din mamma och pappa och var en snäller pöjk.

2009-05-09 @ 22:22:27
Postat av: Deje

Emil det var så roligt att träffa Dig i Skåre när

Robert konfirmerades, Ditt nya rum blir säkert jättefint, vi ser fram emot att se det.

Kramar till Er Alla

från Ulla o Sven

2009-05-17 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0