Mini förkläde

Emil blev jätteglad när vi kom hem.
Tyvärr så tog det om oss i förkylning så
alla tre hostar och snorar.
Emil äter nästan inget men han dricker.
Vi får hoppas att det är av förkylningen.

Jag har sytt ett förkläde till Emil sen vi kom hem.
Minilitet. Jag sydde av en kökshanduk.
Bitarna jag klippte bort vid bröstet fick bli fickor.
Jätteenkelt.


Så här glad kan man vara.




Miniförkläde.
( ursäkta den suddiga bilden )



Där ser ni fickorna.



Den passar perfekt.



Ha en trevlig helg.
KRAM


Kommentarer
Postat av: Gunilla

är det den blivande mästerkocken kanske....kram på dej sötnos......

2008-08-30 @ 14:00:40
URL: http://ganilla.blogg.se/
Postat av: Niina

En söt liten kock!

2008-08-31 @ 08:32:46
Postat av: Fam Röhr i Karlstad

Hoppas att det kommer att bli mycket matlagning

och bullbakande när du har fått ett så fint förkläde av mamma. Men det är väl du som ska vara chefskock förstår jag så det gäller att få mamma i arbete. Hinner du med allt nu när du även har snickar arbete att utföra eller sköter du också det chefjobbet? Emil jag förstår att det är skönt att komma hem till Rådom efter att ha varit borta så länge från ditt rum och dina leksaker. Vi i Karlstad får hoppas att du slipper att åka något mer till Uppsala. Stor kram och puss på dig från oss i Karlstad. Ge även mamma och pappa en kram från oss. Vi hörs.

Fam Röhr i Karlstad

2008-08-31 @ 12:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0