Ny tid på sjukhuset.

På tisdag när Emil var till sjukhuset blev det ingen röntgen.
Han skulle inte sövas utan dom skulle prova med bara lugnande.
Det gick inte. Han var lugn hela tiden tills dom la honom på röntgenbordet.
Han känner tidligen igen det och är livrädd.

Vi fick en ny tid på tisdag och då blir det narkos.
Fattar inte varför dom inte gav det på tisdag för det har dom ju alltid gjort.

När jag kom hem från jobbet var han så drågad och ville bara va hos mig.
Stackarn.

Här har han fått lugnande.



Igår var han ute på trappan och gick och bar på
en fågelholk som jag har stående där.
Den är gjord av zink.
Emil ramlade över Urbans skor och hamnade med ansiktet på den.
Så här ser han ut nu.
Fläskläpp och hela sköret.



Söta björnar är gott.





Ha en bra helg.
Imorgon kommer Emils moster med man och två kusiner.
KUL.
KRAM


Kommentarer
Postat av: Ove

Nästa gång så fixar jag en fälla åt pappa,

när han är så dum att han sätter ut sina stora

dumma skor. Jag ska höra med min stora kompis i

Karlstad hur jag kan fixa till en fälla så

att vet hur ont det gör.

2008-08-02 @ 12:14:12
Postat av: Anonym

Nästa gång så fixar jag en fälla åt pappa,

när han är så dum att han sätter ut sina stora

dumma skor. Jag ska höra med min stora kompis i

Karlstad hur jag kan fixa till en fälla så

att vet hur ont det gör.

2008-08-02 @ 12:16:08
Postat av: Ove

Stora mannen i Karlstad tycker inte om att de

är dumma åt dig lille Emil när de ska röntga dig.

I stället för sprutor och tabletter så hoppas jag att de söver dig med mask nästa gång.



Puss&Kram på dig från Mona och Ove

2008-08-02 @ 12:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0