Snuva på gång

Idag söndag har vi även haft besökare hos oss och
traskat runt på stan. Klädaffärer blev det och pizza.
Innan var vi till sjukhuset så Emil skulle få leka.
Tvättade kläder gjorde vi också.
När vi var på sjukhuset började det rinna ur Emils näsa så
jag antar att han får förkylning som jag hade innan vi åkte hit.
På sjukhus och hotell gör ju inte smittrisken bättre.
Jag hoppas dom kan söva fast förkylning.
Nu hoppas vi innerligt mycket att röntgen visar bra på tisdag.
Ser det inte bra ut ska han ju opereras och det
 går ju inte så länge han är fökyld.
Vad händer då om vätskan fortsätter öka.
Gör dom operation ändå eller
väntar tills det gått över?
Han kanske han behöver en vecka på sig att kurera sig.
Då blir det ca 3-4 veckor sammanlagt om operationen går bra.
HJÄLP!!
Vi är jätteoroliga nu att förkylningen kommer dra ut på den
eventuella operationen.
Hade vi varit hemma hade en förkylning inte varit så
oroväckande men varför ska detta komma just nu?????
Jag har hemlängtan så jag tror jag spricker.
Idag var det nära vi stack hem och sket i allt.
Det går ju inte men man kan ju alltid leka med tanken.

Ibland behöver man styrka.
Man vill inte vara med mer och man blir konstig.
Man sträver för sonens skull men
längtan till hemmet känns skyhög just nu.
Jag och Urban är sånna där hemmakära.
Bort bra men hemma bäst.

Hoppas ni alla andra har det bättre hemma.

Imorgon ska vi gå och köpa lite kläder och en till resväska.
Sedan ska vi packa ur hotellrummet för på
tisdag morgon sticker vi till sjukhuset igen.

Good luck säger jag bara.
Ja jag vet jag är pessimist nu men jag är lite nere.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men lilla gumman....vet att ni har hemlängtan. Bara att hoppas att allt ser bra ut på röntgen. Får hoppas Emil bara har en lätt snuva, som går över snabbt..Håller tummarna så hårt jag kan...Stor kram till er alla tre....

2008-08-24 @ 23:26:29
URL: http://ganilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

syrran, jag vet att det är jobbigt, jag själv är en hemkär person.

du skulle ha sett mej på husvagnssemestern, allt var pest och pina, jag längtade bara hem.

sedan vet du att imorgon ska ni få svaret, såklart att det känns nu när det närmar sej.

håller tummarna för imorgon, för er alla.

2008-08-25 @ 09:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0