Hahahaaha så sööööt.

Emil på väg nånstans.
Finklädd och ryggsäck på ryggen.







Visst var han söt.

Emils stora intresse nu är att prova skor.
En stövel på fel fot sedan går han så ett tag.
Just nu har han mina skor.

Ett annat dolt intresse han visade för oss här om dagen var när
han satt i soffan och Urban i fåtöljen.
Vet ni vad dom tittade på????
Jo, ÅSA-NISSE......SVARTVITT.
Ja Emil han satt som ett ljus han och tittade. 
Svartvit film med Åsa-nisse.
Det var grejer det.
KRAM allihopa.


Kommentarer
Postat av: Mona

Undrar om jag har packat allt,nu drar jag till mina kompisar i Karlstad.

Så jättesöt du är Emil kram på dig.

2008-07-20 @ 17:19:38
Postat av: marie

vad tuff du ser ut emil...

2008-07-23 @ 11:09:04
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0