Emils rum

                                                                Tog lite bilder i barnkammaren igår.
                                            Han har ju inte så mycke saker men några fastnade på bild.

image29
Foto: Caroline

image30
Foto: Caroline

         Eftersom jag bara hade ett spjälskydd var det så svårt när jag skulle tvätta
                            så jag köpte ett på Second hand för bara 40 kr.

image31
Foto: Caroline

                                              Emils älsklingsmobil TUMMEN.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det är ju praktiskt med två spjälskydd, bra pris. Det som jag köpte kostade ju över 400. Ha det bra mamma....

2007-08-21 @ 13:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0