Ny blogg

Eftersom blogg.se strular och krånglar har jag bestämmt mig för att
byta blogg åt Emil. Jag är rädd att dom säger upp blogg.se så att allt
jag gjort på Emils blogg försvinner. Jag har hört ryktas om att dom ska
lägga ner det och jag vet flera som bytt. Det vore ju synd om allt jag skrivit skulle försvinna.
Jag ska kopiera allt till den nya från snart och vidare.
Det enda jag blir missnöjd med är att inte alla fina underbara kommentarer
som ni skrivit kommer med.
Ni får gärna skriva igen omni har lust. Då skulle både jag, Emil och Urban bli jätteglada.
Det är ett roligt minne för Emil.
Detta är ju hans lilla dagbok och eftersom det har
hänt honom så mycket så är det skönt att ha allt skrivet.
Hans nya bloggadress är http://emilsliv.blogspot.com
Jag vet att det kanske kommer bli tråkigt ett tag att
läsa och se allt ni redan sett men det är ett måste.

Välkommen till min nya blogg hälsar Emil.


Kommentarer
Postat av: Ulla oSven

Emil jag har just skrivit upp Din nya adress.
Ha det nu bra.
Hälsningar från Deje

2008-04-16 @ 16:02:02
Postat av: mor-mor

Hej gofisegöbben....har just noterat din nya adress..kram på dej....

2008-04-17 @ 07:59:46
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0