Sänghimmel och Uppsala

På torsdag ska vi nu äntligen till Uppsala och ställa om shunten.
Vi fick brev i postlådan om att röntgen såg bra ut men utanpå hjärnan låg det
kvar vätska. Det skaju inte vara nån vätska alls utanpå så om
dom ställer om trycket på shunten ska det nog försvinna allt.
Vi blir inlagda ett dygn då om allt går som det ska.

Igår satt jag och sydde en sänghimmel till Emil.
Det tog nästan en hel dag men det var det värt.
Den blev lite sned men jag har ju aldrig sytt
nått liknande förut så jag är nöjd. Det var toppen som
var jobbig eftersom den skulle vara konformad.
Den matchadeså bra vimplarna i taket.

PS. Bilderna blev suddiga men jag tror inte ni klagar över det ändå.  :)

image488

image489


Kommentarer
Postat av: kicki

Å va fint du gjort,,,du är verkligen duktig..
Lycka till nu på torsdag..kramen

2008-04-07 @ 12:34:02
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: marie

vad fint, du skulle öppna en liten affär....med sådana saker.....som är handgjorda, och ta emot beställningar......
kommer ni till mormors kalas...på lördag...
vi tar med förstorningarna då, de är laminerade och klara....
ha dä

2008-04-07 @ 15:22:04
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Karin

Vad du är duktig. Det blev jättefint. Lycka till i Uppsala, håller tummarna att vi får träffas på min mammas kalas. Kram

2008-04-07 @ 19:35:04
Postat av: Mona

Vilken tjusig sänghimmel din mamma har sytt, var får hon alla ideer ifrån.
Lycka till och många kramar till er

2008-04-08 @ 21:08:04
Postat av: marie

tänker på dej emil, kram

2008-04-10 @ 09:14:04
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0