För två år sedan

Ja ni.... nu ska jag visa nått ni aldrig förut fått sett.
Min mage på julen för två år sedan.
Lucia tror jag det är taget.
Hemsk mage med STORA bristningar men det bjuder jag på.
Inget uppgår ju mot det som fanns inuti.

Hemma hos mamma:






I efterhand har alla sagt till mig att jag inte
var så stor och att min mage var liten.
Kyss mig....
Min mage är sprickfärdig och jag är som en zebra av bristningar.




BB dags på annandagen och jätteont.



Värkarna började 5 på morgonen.
Klockan 10 åkte vi hemmifrån.
11,30 var vi nere i Karlstad.
23,56 var Emil född.
Allt tog då 19 timmar.



Detta är två år sedan och jag kan inte fatta det.
Känns som igår.

Ut kom denna underbaraste lilla krabat.



Fösta gången vi klädde honom:)






2 dagar gammal.







Kommentarer
Postat av: marie

ja åren går fort...jag tycker inte det var längesedan han var bebis....och nu är han stora killen...

2008-12-29 @ 20:19:48
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Jennie, Vita Damen

Hej, vilka underbara bilder, även dom på din mage, man vet ju nu efteråt vad man får. Ja, Viggo fyllde 2 år förra vevkan och Cesar 1. Visst går tiden i raket fart. Gott nytt år på er!

2008-12-29 @ 21:38:35
Postat av: mona

Hej!

Kul att se att din mage var sån. Min var lika om inte värre då på den tiden det begav sig.

Nu är det tre ungar plus all god mat som man stoppat i sig under åren som sitter fast.

Gott nytt år på er och hälsa morsan.

Kram....

2008-12-31 @ 12:14:04
URL: http://monalunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0