emil mår bra


hej, på er, jag som skriver i emils blogg är carolins syster, marie heter jag, för de som inte vet.
jag har fått äran att få skriva i min systersons blogg.
om allt går som det ska, så kommer de kanske hem till fredag, nästa vecka.
vi tar en dag i taget.

caroline har berättat för mej att, emil reser sej upp i spjälsängen, och går runt.
han är glad och skrattar hela tiden, och leker och håller igång, sin mamma och pappa. ; )

han har inte sovit på 2 nätter, men det kan vara så när de har varit nersövd.
sedan verkar det som att emil vill, ta igen allt som han har förlorat, så då kan man förstå att caroline och urban, är
trötta, men det tror jag att de tar, de är så glada att allt flyter på så bra.

emil har börjat äta oxå, gröt, och smörgås och skinka, han ratar vällingen, caroline tror att han är
trött på den.

ett gott tecken tycker jag, emil har alltid varit svår med maten, men nu kanske det vänder.

vem vet han har kanske haft ont i huvudet i hela sitt lilla liv, och då blir maten drabbad.och att
han varit gnällig till och från.

caroline hälsar till er alla, att när hon kommer hem så ska hon uppdatera emils blogg
mera djupgående, med bilder och sånt. jag väntar på spänning på att få se bilderna.

caroline vill oxå tacka alla som har gett styrkekramar, och stöttningar från er alla.
hon blev så glad, hon har inte tillgång till någon dator, men jag har läst alla kommentarer från alla,
för caroline via telefonen.

om ni vill läsa mera framöver så får ni kika in till mej  tallrotsmarie.blogg.se
jag kommer att ringa i kvällningen, så då skriver jag i min blogg.
om inte caroline säger något annat.

tack för mej.

Roliga kattbilder

Kommentarer
Postat av: Karin sundberg

Alldeles underbart fantastiskt att allt går mot de bättre!! :) :)

2008-01-05 @ 13:15:25
Postat av: Weronica

Vad skönt att allt går så bra! Som sagt så är det ju ett gott tecken att han är så i farten och att han äter bra.

Tänker på er varje dag!!

Massor med kramar från oss i Vålberg!

2008-01-05 @ 13:20:24
URL: http://www.werali.se
Postat av: kicki

Tack gode gud för att det verkar gå bra, och tack för att du håller oss oroliga underrättade, man har tagit till sej lille emil och även vi här utanför är mycket oroliga...
Jättekramar från ett snöigt molkom, kicki

2008-01-05 @ 13:34:02
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Niina

HEJA EMIL!! Du är en otrolig liten kille massor av krama och pussar till dig. Vi saknar dig här och hoppas du snart är frisk och får komma hem. Hälsa din mamma och pappa också.

Tusen kramar från Niina, Adam och Mio

2008-01-05 @ 13:52:18
URL: http://roadrunner.blogg.se
Postat av: Emelie Nilsson

Tittar in här från Mio´s blogg..!
Ville bara skicka en massa tankar till er.. Emil verkar vara en riktig kämpe!!

Hoppas ni snart får komma hem o att allt nu är över..!

2008-01-05 @ 21:25:32
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Så skönt att allt har gått bra.
Önskar er allt gott tusen kramar till dig och Carro med familj/ Anna-Carin

2008-01-06 @ 18:47:55
URL: http://www.fibromy,blogg.se
Postat av: Jessica

Det var skönt att hälsa på er idag o se hur pigg emil var. Det var en helt annan kille nu mot när jag träffa honom för ngn vecka sedan, han prata och skratta och ville gå hela tiden. Det var underbart att se och ett tecken på att han mår riktigt bra nu.
Ni finns i mina tankar hela tiden.
kraam

2008-01-06 @ 21:07:43
Postat av: Niina

Läser runt i allas bloggar för att se om det kommit några nyheter om dig, jag blir så glad då det är goda nyheter hela tiden nu!!!
Håller tummarna för att du snart springer omkring igen och hittar på en massa bus ;-)
Kramar / Niina

2008-01-06 @ 22:41:21
URL: http://roadrunner.blogg.se
Postat av: Jeanette A

Hej Caroline!
Tänker på er, hoppas allt har gått bra!
//Jeanette

2008-01-09 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0