Det händer nått.

Nu har Emils doktor i Uppsala fått vårt mail och svarat.
Hon tyckte att 1 oktober var för länge och eftersom inte
Emil har dom vanliga symtomen när det gäller
shuntproblem så skulle dom absolut inte vänta.
Barnen med probelm brukar kräkas och bli dåliga.
Emil visar ingen symtom till en början men blir lam efter ett tag.
Tryck på vänster sidan av hjärnan ska ge höger sida förlamad.
Emil hade tryck på höger sida och lam på höger.
Konstigt tyckte dom men det är ypperligt ovanligt.
Svårt detta när dom inta kan tala och säga hur dom mår dom små liven.
Har vi fått en tid planerad ska det även vara så tyckte hon.
När hon kommer till Akademiska i Uppsala ska hon
ringa doktorn i Karlstad och prata med honom.
Då blir det nog fart på Karlstad sjukhus.
Uppsala har dom respekt för och det är jag glad över.

Anledningen till att jag skriver om allt på
Emils blogg är för att detta är en dagbok.
Allt är med från början och är det nått jag inte kommer ihåg
går jag tillbaka och kollar.

Ni får stå ut ni som läser. Dom som inte vill läsa får blunda då.


Emil som Emil.



Mamma och pappas lilla gull.





KRAM

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Skönt att det börjar röra på sej...Karlstad behöver en uppsträckning igen...Kram på dej Emil....

2008-07-24 @ 09:19:34
URL: http://ganilla.blogg.se/
Postat av: DEJE

VI SKALL TÄNKA PÅ DIG EMIL NÄR DU SKALL RÖNTGAS,

JA VI TÄNKER PÅ ER MYCKET. HOPPAS VI SES SNART I SKÅRE. MÅNGA KRAMAR TILL ER ALLA TRE.

ULLA O SVEN

2008-07-25 @ 11:59:22
Postat av: marie

ok, vad skönt att det blev fart...men synd att du inte kunde följa med....

tur är väl att urban kan, så ni slipper krångla med tiden ni äntligen fått.

ni får säga till om urban vill ha assistans på sjukhuset, lennart eller jag.

2008-07-26 @ 15:49:44
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0