Semester i Eskilstuna

Japp, nu är vi  på plats igen hemma på Åsen.
Vi har haft det trevligt och tur med vädret.
Vi har besökt Fantomenland, zoo, nöjesparken och Parken badet.
Alla är vi friska och nöjda.
Här kommer lite bilder från resan.

När vi kom dit på torsdag kväll och
skulle ställa husvagnen på plats satt denna filur
och tittade på oss. En vild kanin ellerhare???




Emil och mamma på camping.




Emil, pappa och farmor i parken till zoo.
Midsommarafton.




Emil sitter i Fantomens stol inne i hans grotta.
Vilken liten fantomen.......



Fantomen grotta.




En tuttsjuk liten Emil




Emil utanför husvagnen på campingen.
Midsommardagen.



Emil och mamma åker Veteranbilarna.
Jag kan tala om att han grät när vi skulle gå av dom.
Han ville så gärna åka mera.



Denna karusell var inte lika rolig.
Ville bara av, av, av.
Det märks att Emil är kille. Bilar är det bästa han vet.




Denna fina tiger stod Emil en centimeter ifrån.
Han ställde sig på insidan glasrutan och tryckte nosen mot den.
Visst är den fin????



Sista natten och Emil är klar för att sova.



Ha en trevlig dag.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ni ser ut att haft det bra på eran lillsemester....oh vilken fin bild på dej Emil i gröngräset...Kramar till er alla....

2008-06-23 @ 19:01:51
URL: http://ganilla.blogg.se/
Postat av: Werali

Vad trevligt ni verkar ha haft det! Jättefina foton på er alla! Skoj att få se mamman i huset på bild =)



Kraaaaaaam

2008-06-23 @ 19:04:28
URL: http://www.werali.se
Postat av: Ove Röhr

Bild 1

Sa du att Eivor har kommit hit till Kolmården??

ha, ha,ha nu blir det drag på galoscherna.



Bild 2

Varför ska jag plockas upp när jag kan ragga på egen hand?



Bild 3

Jag tror att farmor spanar in Kanin "Janne"



Bild 4

Äntligen aå får man vara chef så att det blir lite ordning och reda.



Bild 5

Jag funderar om farmor har dragit iväg med Kanin "Janne"



Bild 6

Jag tror att mamma har hittat farmor.



Bild 7

Jag spanar efter farmor.



Bild 8

Får ta bilen för att hitta farmor.



Bild 9

Som inte detta skulle vara nog utan jag får ta ut gale brunte, nu får det vara slut med farmors och Kanin "Jannes" upptåg.



Bild 10

Min kompis Tiger "Johan" hjälper också till för att hitta dem.



Bild 11

Äntligen hemma farmor så jag kan sova sött.



































2008-06-23 @ 19:59:06
Postat av: Mona

Vilka härliga bilder från midsommarfiradet.Emil du skulle skicka in fotot på dig i gräset till årets sommarbild.(bara lite charmig)

Kram till er alla

2008-06-24 @ 11:08:26
Postat av: Ulla o Sven

Roligt att höra att Ni hade det så bra i midsommar

Ha nu en fortsatt bra sommar.

MVH Deje

2008-06-25 @ 12:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0