Efterlyser barnsäng

Är det nån som har en barnsäng att sälja?
Gammal utdragsäng men inte för dyr.
Spelar ingen roll hur den är i ytan, den ska vitmålas.
Gärna höga gavlar.
Helst i Värmland.

Emil har nyssfått en ny säng av oss men
jag hatar den sedan vi var i Uppsala sist.
Jag och Urban gick runt på sjukhuset då vi fick
se glasmontrar med gamla kort och
föremål dom hade förmycket länge sedan på sjukhuset.
Ett av korten var på en sjuhussal med en massa sängar.
Sängarna såg precis ut som Emils med snirklar och gavlar.
Jag visade kortet för Urban.
Sedan vi kom hem har jag hatat sängen.
Inte ska väl Emil behöva sova i en sjuhussäng hemma.
Han har legat nog mycket i en sådan.
Igår tog jag modet till att fråga Urban.
Jag har inte vågat förut för han har säkert tyckt jag vore tokig.
Han kom ihåg kortet på sjuhuset och
han tyckte lika som mig.
FY

Hoppas nån av er vill sälja en gammal utdragsäng.
Skriv till mig på mailen:
[email protected]
Tack på förhand.
KRAM

Kommentarer
Postat av: marie

kolla på blocket.....

amanda är det som säljer jultidningar i år..

hör av dej om det är något du vill ha....

kul att emil ska börja dagis, jag tror att han kommer att trivas jättebra.

hoppas att ni åxå är nöjda med det, det är det viktigaste.

2008-09-10 @ 10:42:31
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0