Emil har fått en egen katt :)

Hej hej!

Igår fick Emil en egen katt.
Hon heter Ester.
Till en början var både katt och
Emil rädda men det har släppt.
Nu drar han ett snöre efter golvet och
skrattar när hon springer efter.
Vi skulle bara vilja ha reda på vilket datum denna lilla Ester är född.
Då kan Emil fira hennes födelsedag.

Jag har tagit lite bilder på henne och Emil men
det har hänt nått med min kamera.
Hon blir bara värre och värre.
Gryniga bilder blir det.
Använder jag blixten blir det värre.
Är det nån som vet om det är några inställningar på den?
eller är det skita av hela kameran?
Kameran heter Kodak EasyShare M 753.

Ni får stå ut med mina gryniga bilder idag också och
idag värre än någonsin.
Det är tråkigt att ta kort när dom blir så.
Så blev dom inte när jag köpte den.



Emil funderar på vad mamma hade med sig hem.



En liten kattunge.



Gissa om han var stolt när han fick ha henne i knät.







Uschvilka grynbilder.

Tack Liam med familj för denna fina Ester.
KRAM




Kommentarer
Postat av: marie

jag ska försöka att komma ihåg att fråga lennart, han kan detta med inställningar och sånt.



lyllos emil, jag vill åxå ha ett djur, men jag siktar på en hund, lennart är emot så det stör bara.

2008-09-02 @ 10:15:34
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Werali

Men vilken söt liten kompis du fått Emil! =)



Kraaaam

2008-09-02 @ 11:04:01
URL: http://www.werali.se
Postat av: Gunilla

Men oj så söta tillsammans...vilken gullig kattunge du fått Emil...hoppas du får roligt tillsammans med Ester....Kram på dej...

2008-09-02 @ 13:40:32
URL: http://ganilla.blogg.se/
Postat av: Liam m familj

Tjena Emil!

Ser att Ester har kommit tillrätta hemma hos dig. Hoppas ni får lika roligt med henne som vi har haft!!

Ha d gott



PS.Ester o hennes syskon föddes den 22/6-2008



2008-09-02 @ 16:15:21
Postat av: Mona

Va gulliga ni är tillsammans.Hoppas att ni kommer att trivas ihop.

Kram till Er alla

2008-09-02 @ 17:22:23
Postat av: Karin i Munkfors

Vilken söt Emil, och vilken söt liten Ester. Kul med ett eget husdjur. Kram

2008-09-02 @ 20:55:59
Postat av: Anonym

Hej!



Vilken söt kattunge! Roligt för Emil, Ella älskar sina katter och hundar här hemma. Tror det är bra för barn att växa upp med djur om det är möjligt.

Vad tyckte Wilma om den nya varelsen som kom hem då? Ester ser precis ut som våran Stina. :-)



2008-09-02 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0