Glad nyhet

Har inte orkat gjort nått inlägg på länge pga att jag mått dåligt.
Emil ska bli storebror!!!!!
Jag vet inte vilken vecka jag är i...tyvärr.
Tror jag är längre gången än jag först trodde.
Emil är jätteglad när vi frågar honom om han ska bli storebror.
Det är sååå spännande =)
Blir det flicka eller pojke???
Skulle gärna vilja ha en liten tös nu men bara det är friskt och
allt går bra denna gång spelar det ingen roll.
Man har bara en liten liten önskan andra barnet =)

Stor kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS EMIL till STOREBROR och till MAMMA OCH PAPPA.

Ja vi tänker på Er, Julia är stolt hon skall bli

moster, det är Malin som blir mammaa.

Många kramar till Er från Ulla och Sven

2009-08-15 @ 16:31:47
Postat av: werali.se

Stort GRATTIS!!!!!! Gud så kul!

Hoppas allt går bra hela vägen!



Kram till er <3

2009-08-15 @ 16:36:43
URL: http://werali.se
Postat av: Mona

Grattis till ER alla och en stor bamsekram till Emil

Önskar vi alla i Karlstad

2009-08-17 @ 19:24:58
Postat av: Anonym

va roligt!stort grattis!

2009-08-18 @ 21:22:55
Postat av: Niina

JÄTTEGRATTIS! Men va glad jag blir för er skull. Ha det jättebra KRAM Niina

2009-08-23 @ 21:09:25
URL: http://roadrunner.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Har vetat detta ett tag....spännande. Det ska bli så kul att bli mor-mor igen....kram till er på Åsen...

2009-08-26 @ 15:47:45
URL: http://ganilla.blogg.se/
Postat av: Mona

Hejsan Emil!

Tack så mycket för den fina förstorningen, jag skall köpa en fin ram runt underverket.Hoppas allt är bra, du får hälsa till mamma o pappa.

Många kramar Mona

2009-09-28 @ 14:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0