Nu äntligen....

Nu äntligen kom jag in på blogg.se.
Har inte kunnat lagt in några nya bilder pga krångel med sidan.
Nu kommer jag visa en drös av bilder jag hade i kameran.

Eftersom vi har vattenskada i badrummet har vi
tillbringat en vecka hos Emils farmor.
Här är han hos henne och badar dockan.
Dockan och skötbordet är sen jag var liten pistol.



Tvättar i ansiktet.



Väntar på mat.



Ute i skogen har vi vart och åkt pulka och grillat korv.
Emil värmer sig framför elden.






Efter korven fick han choklad.



Åka är kuligt.



Har lärt sig att knuffa på sig själv.



Fort går det.



Wilma är med såklart =)



Står på soffan i köket hos farmor.



Bada i diskhon är ett måste om man inte har nått badrum.









Som ni ser har Emil röda ögon men fotoredigeringsprogrammet spökar :(

KRAM


Kommentarer
Postat av: marie

blogg.se har varit segt till och från.....

kul att få se alla bilderna på emil.

tänk robert badade i diskhon han med som liten, hos sin farmor och farfar =)

2009-02-18 @ 11:18:48
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Niina

Ni ser ut att ha haft det riktigt trevlig :-)

Bada i diskhon ser inte dumt ut heller. Mio skulle älska att få prova, hehe.

2009-02-18 @ 18:07:19
URL: http://roadrunner.blogg.se/
Postat av: Kusinen Hanna :D

Hej! Nu va det ett tag sen sist! Hoppas att allt är bra med er och Emil?! Ni ser ut att ha det riktigt kul , det man ser på bilderna iallafall ! Jaja , hoppas att vi hörs snart!



Många Kramar från kusinen Hanna

2009-02-26 @ 19:45:10
Postat av: Fam Röhr i Karlstad

Jag har inte glömt bort dig din "lille göbbe" om du tror det. Det har bara varit mycket att göra i jobbet. Vilka fina bilder mamma har tagit på dig. Hon kanske kan ta med oss bägge två en dag till skogen så att jag också får korv och choklad.

Det där med pulka åkning ser roligt ut och om jag kommer så kanske mamma drar både mig och dig till en bra pulkabacke. Vi frågar också farmor för hon är en riktig fartfatom i backen både i pulka och på skidor.

Sköt om dig så hörs vi.

Stora och många kramar från fam. Röhr K-D

2009-03-02 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0