Trevlig midsommar

Trevlig midsommar alla önskar Emil.





Kommentarer
Postat av: marie

det önskar jag dej med emil =)



5 juli, ska jag ha kalas, kan ni komma ner då?

2009-06-20 @ 10:03:50
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: marie

ok....ni kanske hinner komma en sväng, innan hösten.

kul att få igång arbetet, då kanske det får fart med det på hösten åxå.

2009-06-20 @ 13:31:43
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Carin E

Hej Emil! Du är en riktig sötnos! Jag har också en son som heter Emil. Han är 14 mån och ett riktigt charmtroll. Jag tror att det är bara söta, gulliga killar som heter Emil, eller hur? :)

Postat av: Fam Röhr i Karlstad

Detta är verligen ett fint kort på dig Emil och du har redan fått en längre lugg än din kompis i Karlstad. Jag få jobba på till nästa midsommar på att få en längre lugg än dig.



Kram på dig från oss i K-D

2009-06-24 @ 17:39:00
Postat av: Deje

Tack för midsommarhälsningen, det var ett riktigt

fint sommarkort. Idag väntar vi på Lennart, Robert

och Amanda dom skall klippa gräset åt, det är vi

tacksamma för,skall steka våfflor åt dem, kom

så får Du.

Kram till Er alla

Ulla o Sven

2009-06-25 @ 14:13:31
Postat av: Anonym

In och kollar här lite titt som tätt, du har verkligen en fin blogg åt lilla Emil.

Och vilken himla go unge du har, och denna bild är bland det vackraste jag sett...med tablettask i hand och allt...en riktig Emil...

Krama om honom riktigt i sommarvämen.

Kicki från Molkom

2009-06-29 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0